сряда, 25 юли 2018 г.

Книжка от мен

Бях попадала на рекламни предложения за персонални книжки, където детето с името си става герой в историята, а в рисунките малко се отразява и реалната външност, поне в цвета на косата и очите. Идеята не ме грабна. После чух от позната, че за Коледа са решили да подарят на децата си такива книжки, но изработени от двмата родители. Майката като автор на текста и бащата, като илюстратор. Тя сподели, че не се е опитала да измисли оригинална история, а е взаимствала от циркулиращите в интернет шаблонни, такива, ползвани за предлаганите персонални книжки. Тогава и аз се запалих. Рекох си - какво, не мога да напиша една история за детето си ли?! Мога разбира се :) Проблемът при мен е, че аз не мога, ама наистина не мога да рисувам. Конкурентноспособна съм за спечелване на конкурс по НЕрисуване - точно толкова е зле положението. Тогава на помощ се притече майката на другарче на моето дете. Така историята стана за тях двете, написана от мен и нарисувана от другата майка.


И понеже една книжка не ми беше достатъчна, не след дълго направих и втора.

Няма коментари:

Публикуване на коментар