вторник, 12 юни 2018 г.

Препоръчвам детска книга - Пипи Дългото чорапче, за малки деца

Оказва се, че съществува вариант на Пипи с големи, много и цветни илюстрации, като за 4-5-6-годишни деца. За първи път ги издава у нас Пан. За сега само две книжки, като първата комбинира няколко глави, разказани на кратко и богато илюстрирани, а втората е само една глава, неиздавана до момента у нас. Много приятна изненада! Книжките са в голям формат, с меки, но ламинирани корици и на прилични цени от 3,90лв и 4,50лв. Купих ги и дъщеря ми моментално се влюби в героинята. За първите 3 дни сме ги прочели може би 10 пъти. Толкова е запленена и развълнувана, че купих и дебелата книга - пълното издание с цветни картинки. Разбира се, тя е оскъдно илюстрирана, в сравнение с тези две книжки, но въпреки първоначалното разочарование, слуша и иска да четем постоянно. Аз се радвам, защото това беше най- любимата ми героиня в детството и първата книга, която прочетох самостоятелно. Когато свърши, започнах да я чета отначало. И когато отново свърши, пак я започнах отначало. Накрая майка ми не издържа и я прибра. Аз постоянно питах за нея и майка ми пак не издържа и я извади. Така дълго време не исках и да чувам, че съществуват други книги, признавах само Пипи и нищо друго.


Няма коментари:

Публикуване на коментар